Лабораторна робота №9 Створення графічного зображення
Мета: Навчитись створювати програми мовою Delphi
Завдання 1. Створити програму, яка можливостями мови створить малюнок. (Будинок, лужок, озеро, дерево, сонечко)
Завдання 2.
Виконати підпис малюнка (ПРІЗВИЩЕ) за допомогою графічних примітивів.
Оформити та продемонструвати роботу.
Завдання 3.
На Вашому попередньому малюнку (лабораторна робота 16) створити рухомий об'єкт. (Дивись приклад)
Додаткова інформація Метод Application.ProcessMessages
unit Unit1;
interface
uses
Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, StdCtrls, Buttons, ExtCtrls;
type
TForm1 = class(TForm)
Shape1: TShape;
BitBtn1: TBitBtn;
BitBtn2: TBitBtn;
procedure BitBtn1Click(Sender: TObject);
procedure FormCreate(Sender: TObject);
private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;
var
Form1: TForm1;
i:integer;
implementation
{$R *.dfm}
procedure TForm1.BitBtn1Click(Sender: TObject);
begin
Form1.BitBtn1.Visible:=false; //робимо кнопку старт невидимою
for i:=0 to (form1.clientwidth-shape1.Width) div 2 do
// цикл до половини заданої ширини форми форми
begin
shape1.Visible:=false; //фігуру зробили не видимою
shape1.Left:=shape1.Left+1; //змістили координату по Х
shape1.Top:= shape1.Top -1; //змістили координату по У
sleep(10); //затрика
shape1.Visible:=true; //фігуру зробили видимою
application.ProcessMessages; //метод який вимагає миттєвого виконання
end;
for i:=i to form1.clientwidth-shape1.Width do
begin
shape1.Visible:=false;
shape1.Left:=shape1.Left+1;
shape1.Top:= shape1.Top +1;
sleep(10);
shape1.Visible:=true;
application.ProcessMessages;
end;
Form1.BitBtn2.Visible:=true;
end;
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
Form1.BitBtn2.Visible:=false;
end;
end.
Немає коментарів:
Дописати коментар